
Sedar x sedar dah 3 bln aq x wat pa cuma ambik lesen keta je.. Penuh dengan kekosongan apabila tiada teman-teman disisi .. dulu wktu skolah mcm-mcm crita leh tulis dan lekat di dlm minda ... jungle treking dgn member , kem kat merata ceruk hutan dll. Entahlah mengapa kita x rasa bersyukur masa jd bdk skolah.. Mcm2 leh buat, x ada tanggungjawab yg besaq sgt masa tu..
Dlm mengisi masa yang dh x tau nk wat pa ni apa salah klu tulis dlm blog saja buang karan baze letrik.. Ok lah tu jaga klu aq ada gmbq mcm mana aq rasa skrng lg syok.. result spm pun nk luaq dh ni
Ni yang tkuz ni harap-harap dpt apa yang diidamkan 10A..Insyaalah...
3 bulan mencari diri
Posted by
Unknown
Friday, March 5, 2010
0 comments:
Post a Comment