Assalamualaikum, ape nak tulis ehk..pikir sat.......ha dapat ok.
hari ni wa tak wat pe dok depan com je nak tulis pasal pengalaman gua kat SMTBw.
First time, aku masuk dalam sekolah teknik, aku ingat nak dapat sesuatu yang baru. Cuba letakkan diriku di golongan yang.....dan penguji keimananku di sini. Selain tu, nak usaha jadi jurutera mekanikal. Cikgu kat sini blehlah semua sporting tapi kalau buat salah kenalah balasan. Takat ni aku xwat salah lagi dan aku harap x wat salah sampai bila2 . Tiap pagi aku gi sekolah, aku asyik teringat kat aluana selawat mase kat sekolah lama dulu. Alunan yang menenang jiwa sebelum belajar . Di sini , aku terpaksalah menghafal ayat2 hafazan mase form 3 dulu dan hafaz ayat hafazan form 4 ni. Ilmu yang dipelajari dapt masuk jika aku hafaz. tu je yang aku nak tulis. Wassalam...:)
Posted by
Unknown
Thursday, April 24, 2008
0 comments:
Post a Comment